ליווי פרוייקטים ויזמים

 

ליווי פרויקטים עבור חברות נדל"ן ויזמים,

המשרד מתמחה בליווי יזמים בפרויקטים מורכבים בתחום הנדל"ן ועם זאת משלב רכישת הקרקע ועד לרישום הבית המשותף.
כמובן גם ליווי בתהליך ההסכם של רכישת הקרקע שלעיתים קובעת את הטון להמשך, ליווי בתהליכי המימון והליווי הבנקאי, ליווי בתכנון הפרויקט עד לשלב קבלת ההיתר כולל הליכי תכנון ובנייה, ליווי בהסכמי מכר למול רוכשים, עריכת הסכמים למול ספקים וקבלנים, אל מול יחידות שונות, ועד לקבלת ליוויי בקבלת אישור אכלוס/טופס 4 ורישום הבית המשותף.

במהלך ליווי הפרויקטים אנו דואגים לזמינות עבור הלקוחות ורוכשי הדירות בכל סוגיה משפטית שעולה ושמים דגש על שירות וזיהוי צרכי הלקוחות.
המשרד ליווה מס' רב של פרויקטים משולבים כולל מגורים ומלונות ובכלל זה של חברות ציבוריות.

פרויקטים לדוגמא כגון, פרויקט לייטהאוס בת ים הכולל 225 יחי' דיור ומלון ושטחי מסחר של חברת ווי בוקס, ופרויקט אלעד – מודיעין כרמים של חברת רן אור הנדסה בניה והשקעות בע"מ הכולל 80 דירות ושטחי מסחר.

 

פינוי בינוי,

פרויקטים של חידוש פני העיר הם מחובות המציאות הדורשים יכולת יישום מעשית והבנה מעמיקה של התהליכים המורכבים בתחום ההתחדשות העירונית.
חשוב לזכור כי כל פרויקט של חידוש פני העיר משפיע על הדיירים והתושבים הנוכחיים של האזור, ולכן, נדרשת הבנה עמוקה במגבלות והצרכים של הדיירים הקיימים כתנאי להוצאת הפרויקט לפועל.

במשרדנו, קיימת היכולת לגשר על הפערים שיכולים להתפתח בין היזמים לתושבים, אנו לוקחים בחשבון את הצרכים של האוכלוסייה, הסביבה והחברה.
ואנו שואפים ליישם פתרונות יצירתיים שיקדמו את הקהילה ויספקו את צרכיה תוך הבנה מלאה של חשיבות הכלכלית של הפרויקט עבור היזמים.
דוגמא לפרויקט פינוי בינוי שהחברה מלווה הינו פרויקט קק"ל בבת ים עם 82 יחידות דיור קיימות ב-4 בבניינים שיהפכו ל300 יחידות דיור.

 

תמ"א 38,

תוכנית מתאר ארצית שעדין רלוונטית בימים אלו, נועדה לעודד ולקדם חיזוק של מבנים בישראל שאינם עומדים בדרישות התקנים לעמידות מבנים בפני רעידות אדמה.
התוכנית מאפשרת לבעלי דירות בבניינים ישנים לקבל היתרי בנייה לביצוע עבודות חיזוק בבניין, תוך קבלת הקלות מס ופטורים משמעותיים.
בתקופה האחרונה היה ספק בנוגע להמשכיות התוכנית נוכח החלטות ממשלה אולם נכון להיום ועד פברואר 2024 היא עדיין בתוקף.

הצוות שלנו מתמחה בייצוג ובליווי של יזמים ודיירים במסגרת תוכנית מתאר ארצית, אנו מספקים ייעוץ משפטי מקצועי ועוזרים ללקוחותינו לנווט במערכת המורכבת של התהליך, החוקים והתקנות הקשורים.
אנו קשובים לצרכים של כל לקוח ומציעים פתרונות מקצועיים ומותאמים לכל מקרה, עם דגש על ניהול יעיל ואחראי של תהליכי התמ"א 38 עד להשלמת הפרויקט וקבלת תוצאות מרשימות.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.